Wednesday, February 23, 2011

Sarma më lakër kaçurrele

Përbërësit për 4 persona:

* 600 gr filet salmoni
* 1 lakër (750 gr)
* 200 ml ujë
* 100 ml verë e bardhë
* 200 ml ajkë e ëmbël
* 250 gr makarona
* 2 lugë gjelle vaj
* 1 lugë gjelle miell
* kripë, pipër i zi, kopër
* lëng limoni.

Përgatitja:

Nga lakra hiqen gjethet e prishura e koçani. Pastaj gjethet tjera qiten në ujë të valë , ku qitet pakëz kripë, dhe lehën të përvëlohen 4-5 minuta. Peshku lahet e kullohet, spërkatët më lëng limoni, lehët të rrijë për 5 minuta.

Gjethet hiqen nga uji e qitën të kullohen. Peshkut i qitet kripë e piper, ndahet në 4-5 copa në madhësi të njëjtë dhe mbështillen më gjethe.

Vaji qitet në një enë të gjerë, në temperaturë të ulët sarma (japrakët) kaurdisën 2-3 minuta, pastaj shtohen uji, vera e ajka, ena mbulohet dhe lehet të zihet 10- 12 minuta. Ndërkohë, makaronat qiten në ujë të valë e më kripë dhe në temperaturë të ulët lehën të zihen 8- 9 minuta, hiqen nga zjarri dhe derdhën në kulluese. Kopra lahet e kullohet dhe grihet imët.

Në fund sarmat hiqen nga ena ku janë zier, mielli përzihet më 2-3 lugë gjelle ujë të ftohtë dhe qitët në salcë, pastaj përzihet mirë, i shtohen mëlmesat sipas d

1 comment: